2024.gada 03.aprīlī Pārdaugavas Bērnu un jauniešu centrs “ALTONA” sadarbībā ar Rīgas valstspilsētas pašvaldības Izglītības, kultūras un sporta departamentu organizēja Rīgas pilsētas vispārējās un interešu izglītības iestāžu audzēkņu Lego konkursu.
Konkursa mērķis bija veicināt bērnu radošo un loģisko domāšanu un attīstīt telpiskuma izjūtu.
Šī gada animācijas filma, pēc kuras motīviem bērni būvēja savus radošos darbus, bija “Dāvana visvājākajam”. Lielais varoņu klāsts un dziļā filmas ideja palīdzēja dalībniekiem izpausties un parādīt visas savas stiprās puses Lego konstruēšanā. Pēc konkursa pamatdaļas dalībnieki tika sadalīti 3 grupās un iesaistīti dažādās aktivitātēs.
Pirmo darbnīcu vadīja Pārdaugavas BJC “Altona” Lego un Modelēšana un konstruēšanas pulciņu skolotāja Dagmāra. Bērni uztaisīja LEGO piekariņu no Hama mozaīkas.
Vēl vienu darbnīcu vadīja pieaicinātie jaunieši, kuri kādreiz arī piedalījušies un uzvarējuši LEGO konkursos. Ričards un Iļja palīdzēja jaunajiem meistariem saprogrammēt LEGO Education Spike robotus.
Atpūtas telpā bija pieejams mielasts un jaunākās LEGO filmas.
LEGO konkursa rezultāti
1.-3.klašu vecuma grupa:
Vieta | Vārds, uzvārds | Pārstāvētā izglītības iestāde |
I vieta | Raimonds Ozols | Pārdaugavas bērnu un jauniešu centrs “ALTONA” |
II vieta | Vladislavs Azarjonoks | Rīgas Bolderājas Jaunā pamatskola |
Alans Liepiņš | Pārdaugavas bērnu un jauniešu centrs “ALTONA” | |
III vieta | Rūta Ciniņa | Rīgas Jauno tehniķu centrs |
Baiba Sēle | Pārdaugavas bērnu un jauniešu centrs “ALTONA” | |
Atzinība | Ernests Strazdiņš | Rīgas Jauno tehniķu centrs |
Aleksis Piķis | Pārdaugavas bērnu un jauniešu centrs “ALTONA” |
4.-6.klašu vecuma grupa:
Vieta | Vārds, uzvārds | Pārstāvētā izglītības iestāde |
I vieta | Rodrigo Ozols | Rīgas Doma kora skola |
II vieta | Marija Juršina | Pārdaugavas bērnu un jauniešu centrs “ALTONA” |
III vieta | Katrīne Elizabete Vjatere | Pārdaugavas bērnu un jauniešu centrs “ALTONA” |
Atzinība | Roberts Ikkerts | Rīgas Bolderājas Jaunā pamatskola |
Maksims Volkovs | BJC “Daugmale” |